Používáme cookies!

Tyto stránky používají a ukládají soubory cookies, které jsou nezbytné pro jejich správné fungování (tzv. technické cookies). Pokud to povolíte, budou tyto stránky za účelem zkvalitnění našich služeb a přizpůsobení zobrazovaného obsahu a reklamy používat i jiné cookies. Bližší informace o cookies naleznete v Prohlášení o cookies.

Reklamace pokud nastane je nepříjemností jak pro Vás tak pro nás, proto naší maximální snahou je vše vyřídit k maximální spokojenosti. Veškeré reklamační postupy se řídí platným právním řádem.

Kupující je povinen zboží po převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je třeba neprodleně hlásit naší firmě. V případě zjištění zjevné vady, která vznikla při dopravě je nutno řešit reklamaci s přepravcem a to do tří dnů. Samozřejmě v případě této situace jsme připraveni pomoci koordinovat reklamaci s přepravcem. Proto vždy překontrolujte zda doručený balík není poškozen.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením výrobku, nesprávným použitím, nesprávným skladováním.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta, tzn. 24. měsíců dle občanského zákoníku a 6. měsíců dle obchodního zákoníku, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady materiálu.

ZÁNIK ZÁRUKY

-          Poškození výrobku neodbornou instalací

-          Použití výrobku za jiných podmínek ,  které neodpovídají parametrům výrobce

JAK REKLAMOVAT

-          Informujte nás telefonicky, e-mailem či písemně dohodneme postup reklamace.

-          Zboží nám zašlete (nikoliv na dobírku), uveďte důvod reklamace.

-          Doklad o nabytí zboží a adresu.

Reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu nejpozději však do 30 dnů od doručení.

O veškerých úkonech Vás budeme informovat.